donderdag 29 oktober 2015

Halloween swap

Halloween wordt steeds groter in Nederland. En ik snap het wel! Afgelopen weekend heb ik met mijn neefje zelfs een Halloween kijkdoos in elkaar geknutseld, Vorig jaar heb ik voor het eerst meegelopen in een griezeltocht. Ook dit jaar is aanstaande zaterdagavond in de agenda geblokt voor "Trick or Treat". 

Via een facebook groep werd er een Halloween-swap onder SU-demo's georganiseerd. En ik dacht... ik doe gewoon mee! Mijn kaartje had ik snel bedacht. De maten van het kaartje waren vooraf opgegeven en alle gebruikte materialen moesten van Stampin'Up! zijn, dus hoppa aan de slag.

Dit is mijn inzending geworden. 



Alle deelnemers stuurden hun inzending naar 1 persoon en die verdeelde alle kaartjes en zo ontving ik 10 andere kaartjes per post retour. Wat is dat toch leuk om een envelop te openen, waarvan je weet dat de inhoud leuk is maar die je nog niet kent. 

Dit zijn de swap-kaartjes. 




Wat mij betreft volgend jaar weer hoor!

Fijne dag,

Kitty


Geen opmerkingen:

Een reactie posten