dinsdag 30 juni 2015

Card in a Box


Nu mijn tante even uitgeschakeld is door een nare val tijdens een naaldhakken race, heb ik onlangs een lekkere lunch voor haar bereid. Plotseling had mijn oom ook reden om thuis te zijn met lunchtijd ;-). Zo knap dat ze in staat is om het positieve van haar situatie te blijven zien. "Kijk Kit, anders hadden wij deze gezellige middag niet gehad".

Na haar operatie stuurde ik deze Card in a Box vol met vrolijke bloemen als een kleine opkikker. Ze had namelijk al een keer gezegd dat ze dit zo'n leuke kaart vond, dus was het snel bedacht wat ik voor haar zou maken. En gelukkig was het inderdaad een schot in de roos!




Binnenkort mag ik haar een keertje "uitlaten", als de banden van de rolstoel zijn vervangen. Ik denk dat we dan heel rap naar de Italiaanse ijssalon toeven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten