maandag 4 april 2016

Veel te lang geleden!

Ja ik weet het... het is echt veel te lang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet.

Sale-a-Bration ligt inmiddels achter ons en ik heb mijn team mogen uitbreiden met twee nieuwe downlines. Super gaaf natuurlijk!  Nu is alweer de opmaak naar het jaarlijkse evenement vanuit Stampin' Up!, namelijk OnStage. Dit jaar in Amsterdam op 16 april aanstaande. Ik heb lang getwijfeld of ik ook dit jaar weer wilde "swappen". Maar vorige week besloten dat ik ervoor ga. Dus wederom een duidelijke deadline, maar ik ben heel blij met het projectje dat ik heb bedacht dus ik ga er gewoon voor.

Niets op mijn blog betekent natuurlijk niet dat ik niets heb gedaan op creatief vlak. Sterker nog ik ben drukker geweest dan ooit! Maar tijdens mijn marathon om alle gevraagde kaartjes en projectjes op te leveren bleef er even weinig tijd over om ze ook nog te publiceren. Ik zal de draad weer een beetje gaan oppakken.

Deze kaartjes maakte ik voor een vriendin (40) en voor mijn nichtje (25). 



Gebruikte sets: 
Botanical Builder Framelits Dies
Number of years stampset
Large Numbers Framelits Dies

Fijne dag allemaal!

Kitty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten